نشریه حقیقت

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جنوب شرق استان تهران

نشریه حقیقت

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جنوب شرق استان تهران

۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۳

سند خیانت

 

·      سند خیانت:

 

 

 

 

 

اجرای سند 2030، یعنی تربیت سرباز برای آمریکا و انگلیس!

 

 

تربیت سربازانی از جنس "مهناز افشار"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·  وقتی سرباز برای آمریکا تربیت کنیم، دیگر نیازی به حضور مستقیم خود آمریکا نیست، سربازان هر آنچه را که آمریکای شیطان بزرگ اراده کند، انجام خواهندداد؛ در فضای مجازی، در عرصه اقتصادی، در زمینههای فرهنگی و اخلاقی جامعه و در عرصههای مختلف دیگر. برخی سلبریتیهای هنری و ورزشی کشورمان، از جمله تربیتیافتگان و به اصطلاح سربازان همین مکتب وحشی غربِ ظاهرساز هستند. اجرای سند 2030، افرادی همچون مهناز افشار را تحویل جامعه خواهدداد که با نشر چند توئیت دروغ و شایعه، موجبات قتل یک طلبه مظلوم را فراهم میکند و داغدار شدن چند خانواده و یتیم شدن چند فرزند طفل معصوم را ...

 

 

 

 

 

·      پرسش و پاسخ:

 

 

 

 

 

سؤال:پشت پرده‌ی قتل طلبه مظلوم همدانی چیست؟

 

 

پاسخ:  تخریب چهره‌ی محبوب روحانیت اصیل انقلابی در ذهن عموم مردم!

 

 

  • یکم. یک نفر از اراذل شرور، در هفته اخیر یک طلبه را در مقابل حوزه علمیه همدان مورد اصابت گلوله قرار داد و بعد هم با افتخار در اینستاگرام، خبر این جنایت خود را اعلام کرد. طی دو سال گذشته چند عنوان خبر مشابه این داشته‌ایم. باور کنیم این ماجرا یک حادثه فرعی است؟ ساده‌انگاری نیست؟

     

  • دوم. روز قبل از قتل طلبه همدانی، فیلمی از تعدادی روحانی در حال تمرین شعرهای کودکانه منتشر شد که بلافاصله مورد تمسخر رسانه‌های ضدّ انقلاب قرار گرفت. چرا؟ این طلبه‌ها برای ارتباط تربیتی با کودکان شعر تمرین می‌کردند، چه نکته‌ای باعث شده بود ضدّ انقلاب عصبانی شود؟

     

  • سوم. از همان روز اول در ماجرای سیل، برخی در داخل و خارج از عمامه به سر گذاشتن طلبه‌ها حین امداد به سیل‌زده‌ها در مناطق مختلف گلستان و مازندران و لرستان و خوزستان، شکایت کردند. چرا؟ علت این دندون قروچه‌ها چیست؟

     

  • ماجرا در نشانه‌گذاری است. ما در جنگ نمادها و نشانه‌ها به سر می‌بریم. جنگ‌های نمادی که نیابتی عمل می‌کنند و دارای یک پشتوانه عمیق مبارزاتی‌اند.

     

این روزها با فراتر از آخوند مواجهیم. عبا و عمامه چیست؟ تنها لباس طلبگی؟ لباس دین؟ آیا کارکردی شبیه لباس پزشکی دارد؟ اینطور نیست. لباس دین امروز کارکردی فراتر از یک هویت ساده صنفی دارد. آخوند در این کشور، نماد اسلام سیاسی است. عبا نشانه‌ی یک "دین سیاسی" است. همان‌طور که چادر نیز این روزها فراتر از حجاب است و نشانه "دینداری سیاسی". عبا و عمامه نشانه‌ای بر نصرت انقلاب اسلامی است. مخالفان این روزهای نماد آخوندی، مخالفان کارآمدی دین سیاسی‌اند. به همین جهت با اجتماعی‌شدن طلبه و نزدیک شدنش به متن مردم، دچار حقد و کینه و عصبیت می‌شوند. ماجرای دندون قروچه‌های ناشی از منبربدوشی طلبه‌ها در سیل، روشن‌تر نشد؟

 

 

او که به آخوند شلیک کرد، پرده آخرِ همین کینه‌ها و دشمنی‌ها را تصویر کرد. هرچند این جریان جاهلی نمی‌داند، این خون هم نماد قدرت است و تماشاگه اسلام سیاسی.

 

 

  • لذا دشمن می‌خواهد چهره روحانیت اصیل و انقلابی را در ذهن عموم مردم خدشه‌دار کند! این ساده اندیشی است که عامل اصلی جنایت اخیر را صرفاً محدود به یک اوباشِ آدم کشِ متجاوز به عنف بدانیم. آن کسانی که از حضور مخلصانه  و صمیمانه ی روحانیت انقلابی در میان مردم واهمه دارند، آن کسانی که شایعه ای را منتسب به روحانیت می کنند و در فضای مجازی نشر می دهند، آن سلبریتی بی شرفِ از خدا بی خبری که یک توئیت دروغ و شایعه را در فضای مجازی منتشر می کند، اینها همه حلقه های یک زنجیره ی بهم پیوسته ای هستند که سناریوی دشمنان اسلام و انقلاب یعنی تخریب روحانیت اصیل انقلابی را دنبال می کند که بحمدا... بازهم نخواهند توانست.
  • ستاره‌های هدایت:

     

 

 

 

 

 

 

پیروزیهای ما مدیون امدادهای غیبی خداوند است

 

 

شهید:  علی اکبر شیرودی

 

 

ولادت: دی ماه 1334، شیرود تنکابن (مازندران)

 

 

شهادت: 8 اردیبهشت 1360، منطقه بازیدراز

 

 

شهید شیرودی با اتمام تحصیلات متوسطه در سال 1351 وارد ارتش شد و دوره مقدماتی خلبانی را در تهران به پایان رساند. سپس دوره هلیکوپتری کبرا را در پادگان اصفهان دید و با درجه ستوانیاری فارغ التحصیل شد. پس از سه سال خدمت در ارتش به کرمانشاه رفت و با شهید کشوری و چند نفر دیگر آشنا شد، به طوری که بیشترین اوقات را با آنان میگذراند و با اوج گرفتن جریانات انقلاب اسلامی، شهید شیرودی از ارتشیانی بود که به صفوف راهپیمایان پیوست و به دستور حضرت امام مبنی بر فرار سربازان از پادگانها، او نیز خارج شد

شهید شیرودی پس از پیروزی انقلاب با پیشمرگان کرد مسلمان همکاری کرد و سپس با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به سپاه غرب کشور پیوست. زمانی که جنگ کردستان آغاز شد، شیرودی و چند تن دیگرازخلبانان وارد جنگ شدند و او ساعتی ازجنگ فاصله نگرفت و چنان جنگید که شهید چمران او را ستاره درخشان جنگ کردستان مینامید و شهید تیمسار فلاحی نیز او را ناجی غرب و فاتح گردنهها و ارتفاعات آربابا ، بازیدراز ، میمک و دشت ذهاب و پایگاه ابوذر معرفی میکرد. شیرودی بالاترین ساعت پرواز در جنگ را در جهان داشت و با بیش از 40 بار سانحه و بیش از 300 مورد اصابت گلوله به هلیکوپترش ولی باز سرسختانه میجنگید.

·            فرازی از وصیتنامه شهید شیرودی:

 

 

«اگر برای احیای اسلام نبود، هرگز اسلحه به دست نمیگرفتم و به جبهه نمیرفتم. پیروزیهای ما مدیون دستهای غیبی خداوند است. این کشاورز زاده تنکابنی، سرباز ساده اسلام است و به هیچ یک از حزبها و گروهها وابسته نیست. آرزو دارم که جنگ تمام شود و به زادگاهم بروم و به کار کشاورزی مشغول شوم

 

 

 

 

  • احکام شرعی:

     

احکام «خمس هدیه، عیدی و جایزه»

 

 

سؤال: آیا هبه و هدیه عید (عیدی) خمس دارد؟

 

 

جواب: «هبه و هدیه خمس ندارد، هرچند احوط این است که اگر از مخارج سال زیاد بیاید، خمس آن پرداخت شود.»

 

 

سؤال: آیا به جایزههایی که توسط بانک ها و صندوقهای قرض‌الحسنه به افراد پرداخت میشود، خمس تعلّق میگیرد یا خیر؟

 

 

جواب: «خمس در جایزهها و هدیهها واجب نیست.»

 

 

منبع: سؤال 851 و 852 رساله أجوبة الإستفتائات امام خامنه ای

 

 

 

 

 

 

  • حدیث هفته:

     

 

 

 

امام زمان (عجل ا... فرجه):

 

 

«دوستان ما باید در فراز و نشیب ها، شکیبا باشند.»

 

 

کرامات العالمین، ص118

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۴
عمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی